در دیدار نوروزی رضایی‌مهر با فرماندار دماوند مطرح شد؛‌

تأکید بر تداوم خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان در نوروز ۱۴۰۳

۰۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۳ کد : ۲۰ پیشخوان حوزه شهردار
تعداد بازدید:۶۵
در دیدار شهردار دماوند با فرماندار شهرستان دماوند بر تداوم خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان در نوروز ۱۴۰۳ تأکید شد.
تأکید بر تداوم خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری دماوند، مهدی رضایی مهر شهردار دماوند همزمان با آغاز نخستین روز کاری در سال ۱۴۰۳ و به مناسبت عید نوروز با طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته ارائه گردید.

همچنین در این دیدار، برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرداری دماوند جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان گرامی با حمایت‌ها و همراهی‌های اعضای شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۳ تشریح و تبیین شد.

فرماندار شهرستان دماوند نیز بر تداوم خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران در ادامه تعطیلات نوروزی در شهر دماوند تأکید کرد.

گفتنی است، برپایی ایستگاه نوروزی شهرداری دماوند در ورودی شهر با راه‌اندازی غرفه‌های معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، عرضه محصولات فرهنگی و سوغاتی، برپایی سفره‌ افطاری ساده برای مسافران نوروزی از برنامه‌های شهرداری دماوند در نوروز ۱۴۰۳ است.

همچنین آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشانی جهت خدمت‌رسانی به موقع در حوادث احتمالی، فعالیت مستمر و بدون وقفه واحد‌های خدمات شهری و فضای سبز برای ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان و ادامه گلکاری فضای سبز شهری و همچنین تداوم گشت‌های مستمر و شبانه‌روزی واحد کنترل و نظارت به منظور جلوگیری از ساخت و سازها در ایام نوروز، از دیگر برنامه‌های در حال اجراست.

کلید واژه ها: دماوند شهرداری دماوند شهرداری نوروز مهدی رضایی مهر شهردار دماوند فرماندار شهرستان دماوند


نظر شما :