پیام تبریک شهردار دماوند به مناسبت حلول سال ۱۴۰۳

۰۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۲ کد : ۱۴ پیشخوان حوزه شهردار
تعداد بازدید:۹۶
شهردار دماوند در پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۳ را به همه شهروندان تبریک گفت.
پیام تبریک شهردار دماوند به مناسبت حلول سال ۱۴۰۳

نفس‎ بادِ صبا مُشک‌فشان خواهد شد
‎عالَمِ پیر دگرباره جوان خواهد شد
‎ماه شعبان مَنِه از دست قدح، کاین خورشید
‎از نظر تا شبِ عیدِ رمضان خواهد شد

ضمن قبولی طاعات و عبادات، آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه شهروندان عزیز دماوند تبریک و تهنیت عرض نموده و سال جدید را برای تمام ملت شریف ایران سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌کنم.

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن؛ بهار فصل غباروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز دماوند، زندگی در شهری اخلاق مدار ، زیبا، ایمن، شاد، آباد و توسعه یافته است.

آرزوهای ما برای دماوند و شهروندان آن، از جنس رویا و شعار نیست، بلکه اهداف به دقت برنامه‌ریزی شده‌ای هستند که در سال جدید با همراهی و حمایت‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، در این سال شهری زیباتر، ایمن‌تر، توسعه یافته‌تر، آبادتر و شاداب‌تر از امروز به استقبال بهار رفته  و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

ضمن تبریک حلول سال نو، از درگاه ایزد هستی برای تمامی شهروندان و خانواده‌های محترمشان، سالـی خوش و سرشار از معنویـت، مملـو از رحمت و برکت الهی همراه با دلـی روشن، سینه‌ای پر از مهـر، لبـی خندان توام با سلامتی، شادکامی، سعادت و موفقیت آرزومندم.

مهدی رضایی مهر 
شهردار دماوند

کلید واژه ها: مهدی رضایی مهر شهردار دماوند نوروز 1403 شهر دماوند اخبار شهر دماوند


نظر شما :