شهردار دماوند خبر داد؛

اجرای طرح استقبال از بهار طبیعت و قرآنی در شهر دماوند

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۱ کد : ۱۱ پیشخوان حوزه شهردار
تعداد بازدید:۱۴۴
شهردار دماوند از اجرای طرح استقبال از بهار طبیعت و قرآنی در شهر دماوند خبر داد.
اجرای طرح استقبال از بهار طبیعت و قرآنی در شهر دماوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری دماوند، مهدی رضایی‌مهر، شهردار دماوند ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و فرارسیدن بهار طبیعت اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز سال ۱۴۰۳، شهرداری دماوند اقداماتی را برای استقبال از سال جدید در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: به مناسبت این ایام، نسبت به فضاسازی شهری و بیلبوردهای ورودی شهر همراه با نصب طرح‌های متناسب توسط واحد روابط عمومی انجام شده است.

شهردار دماوند گفت: با توجه به قرار گرفتن شهر دماوند در مسیر محور تهران - فیروزکوه و تردد روزانه بیش از هزاران مسافر از این شهر در ایام نوروز، غرفه معرفی شهر دماوند و اهدای بسته‌های فرهنگی شامل نقشه گردشگری شهری، بازی ماز طراحی شده در مرکز فرهنگی و اجتماعی شهرداری، وسایل بازی برای کودکان از ۲۸ اسفندماه آغاز به کار خواهد کرد.

رضایی مهر تصریح کرد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نمایشگاه کتابی از روز ۲۸ اسفندماه در ورودی شهر برای بازدید مسافران نوروزی برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار بیان کرد: رنگ‌آمیزی شهری، پایه تابلوها و نرده‌ها و غیره، لکه‌‌گیری آسفالت و ترمیم خیابان‌های اصلی و فرعی، رفت و روی و شست‌وشوی معابر شهری، مدیریت و ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر با توجه به اهمیت ویژه موضوعات اقتصادی شهر از اقدامات این طرح است.

شهردار دماوند، راه‌اندازی آب نماهای سطح شهر، گل کاری و گل آرایی میادین و بلوارها، خریداری المان‌های نوروز و ماه مبارک رمضان، نور پردازی و نوردهی میادین ‌چهار راه‌های اصلی شهر و راه‌اندازی ۱۲ متر تونل نور در ورودی شهر و در محل استقرار ایستگاه‌های شهرداری را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

رضایی‌مهر با بیان اینکه برخی اقدامات در حوزه سازمان حمل و نقل در حال انجام است، نصب ایستگاه‌های جدید تاکسی، تعویض و بهسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و هدایت مسیر و بهسازی چراغ زمان‌دار تقاطع شهدا را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

رضایی‌مهر خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام فعالیت‌ها و اقدامات تمهید شده، فضای شهری را جهت رفاه حال شهروندان برای ورود به سال جدید و استقبال از مسافران نوروزی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها: مهدی رضایی مهر شهردار دماوند عید نوروز 1403


نظر شما :