|
|
وظايف و مسئوليت ها: 1- بررسي مكاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداري و تهيه گزارش هاي لازم پيرامون مسائل مختلف شهرداري جهت مقامات مافوق. 2- نظارت در تامين احتياجهاي شهرداري از لحاظ وسائل و لوازم اداري و برآورد هزينه آنها با همكاري واحدها و در نظر گرفتن اعتبارات مصوب. 3- بررسي امكانات رفاهي ، ورزشي، بيمه و بازنشستگي كاركنان. 4- نظارت در تامين ارتباط اداري شهرداري با موسسات و اشخاص اعم از حقوقي و حقيقي از لحاظ مكاتبات و مراجعات.
|
1396/09/28 | تاريخ بروز رسانی |
|