شرح وظايف معاونت اداري و مالي
۱-رهبري و اداره امور اداري ، مالي و معاملاتي و درآمدي شهردار
۲- نظارت بر حسن اجراي آيين نامه ها و قانون استخدام كشوري، آيين نامه استخدامي شهرداريها و قانون كارتامين اجتماعي و غيره۳- بررسي و مطالعه و اتخاذ تدابير لازم در بكارگيري نيروهاي جديد، انتصابات و جابجايي كاركنان به منظوراستفاده موثرتر از نيروهاي
۴- كارآمد در چهارچوب ضوابط ذيربط
۵- رسيدگي به هدفهاي اجرائي و چگونگي گردش كار در شهرداري از جنبه اداري، مالي و معاملاتي، وصول درآمدها و امور حقوقي
۷- مطالعه و برنامه ريزي لازم به منظور تامين رفاه مناسب كاركنان شهرداري
۸- نظارت بر كليه امور مالي و معاملاتي وحسابداري و مراقبت بر رعايت قوانين و مقررات مالي شهرداري
۹- بررسي و مطالعه و شناسائي منابع جديد درآمدي و نظارت مستمر بر پيگيري و حصول منابع درآمدي
۱۰- برنامه ريزي و نظارت بر تهيه و تامين وسايل، ملزومات و تجهيزات مورد نياز شهرداري
۱۱- نظارات بر حفظ و اداره كردن دارايي هاي منقول و غير منقول متعلق به شهرداري و اقامه دعوي بر
عليهاشخاص و دفاع از دعاوي اشخاص عليه شهرداري با هماهنگي و از طريق واحدهاي ذيربط
۱۲- پيش بيني اعتبارات مورد نياز حوزه معاونت و ارائه پيشنهاد لازم
۱۳- شركت در شوراها،كميسيونها و مجامع قانوني و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالي و اداري در چهارچوب مقررات
۱۴- ايجاد هماهنگي لازم بين واحدهاي تابعه و ارائه خط مشي و اصول كلي برنامه هاي معاونت به آن واحدها
۱۵- ارزيابي منظم امور حوزه معاونت و تهيه و انعكاس گزارشهاي لازم به شهردار
۱۶- انجام ساير اموري كه در چهارچوب وظايف محول مي گردد |