شرح وظايف معاونت اداري و مالي : 1-رهبري و اداره امور اداري ، مالي و معاملاتي و درآمدي شهرداري. 2- نظارت بر حسن اجراي آيين نامه ها و قانون استخدام كشوري، آيين نامه استخدامي شهرداريها و قانون كارتامين اجتماعي و غيره3- بررسي و مطالعه و اتخاذ تدابير لازم در بكارگيري نيروهاي جديد، انتصابات و جابجايي كاركنان به منظوراستفاده موثرتر از نيروهاي. 4- كارآمد در چهارچوب ضوابط ذيربط. 5- رسيدگي به هدفهاي اجرائي و چگونگي گردش كار در شهرداري از جنبه اداري، مالي و معاملاتي، وصول درآمدها و امور حقوقي. 7- مطالعه و برنامه ريزي لازم به منظور تامين رفاه مناسب كاركنان شهرداري. 8- نظارت بر كليه امور مالي و معاملاتي وحسابداري و مراقبت بر رعايت قوانين و مقررات مالي شهرداري. 9- بررسي و مطالعه و شناسائي منابع جديد درآمدي و نظارت مستمر بر پيگيري و حصول منابع درآمدي. 10- برنامه ريزي و نظارت بر تهيه و تامين وسايل، ملزومات و تجهيزات مورد نياز شهرداري. 11- نظارات بر حفظ و اداره كردن دارايي هاي منقول و غير منقول متعلق به شهرداري و اقامه دعوي برعليه اشخاص و دفاع از دعاوي اشخاص عليه شهرداري با هماهنگي و از طريق واحدهاي ذيربط. 12- پيش بيني اعتبارات مورد نياز حوزه معاونت و ارائه پيشنهاد لازم. 13- شركت در شوراها،كميسيونها و مجامع قانوني و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالي و اداري در چهارچوب مقررات. 14- ايجاد هماهنگي لازم بين واحدهاي تابعه و ارائه خط مشي و اصول كلي برنامه هاي معاونت به آن واحدها. 15- ارزيابي منظم امور حوزه معاونت و تهيه و انعكاس گزارشهاي لازم به شهردار. 16- انجام ساير اموري كه در چهارچوب وظايف محول مي گردد.
|